CIDIEN - OUTLAND EU

onsdag 18 april 2012

Inlägg 1000: Azure Drake, mount 171 ♥

Det här är mitt 1000:e inlägg i denna blogg och vad vore inte mer passande att blogga om då än min underbara drake som jag fick imorse?

Har farmat Malygos10 ett bra tag, och även dödat honom ett antal gånger under Wrath. Från början brukade vi gå in 3-4 pers där inne för att det skulle gå så smidigt som möjligt men på senare tid har vi kört 2man (jag och Crit på hans hunter eller dk) vilket har fungerat jättebra och denna morgon fungerade det bättre än någonsin eftersom Azure Drake äntligen blev min! En av wrath-favoriterna som stod högt upp på önskelistan :)


Azure Drake har jag drömt om sedan första gången jag dödade Malygos vilket för övrigt var min allra första raid i Wrath om man bortser från VoA. Vi såg aldrig vare sig Azure Drake eller Blue Drake (utom från Oculus) under den tid vi raidade och jag har inte sett dem under 85-farming heller. Flera har sagt till mig att Azure Drake inte längre droppar från 10man men jag såg aldrig någon blue post om det och har läst flera poster med folk som har fått båda mounts ifrån 10man och nu kan jag också bekräfta att Azure Drake verkligen droppar i 10man Eye of Eternity.

Tack så hemskt mycket Crit och alla andra som varit med och farmat genom åren!

2 kommentarer:

Beckychu sa...

Wow, grattis till alla nya drakar (och sjöhästen)!

Steph sa...

Tack så mycket! :)

Skicka en kommentar