CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 29 april 2012

What a Long, Strange Trip It's Been #2


Sådärja! Children's Week är igång och förutom två nya pets på Cidien (Legs och Mr. Wiggles) kunde jag äntligen göra klart What a Long Strange Trip It's Been på min warlock!

Hade två väldigt achievements lätta kvar och så mardrömsachievet School of Hard Knocks som jag var ganska så orolig över. Speciellt Alterac Valley brukar vara riktigt jobbig när precis alla i hela bg'n försöker göra samma achieve. Hade dock en hel del tur eftersom jag bara behövde 2 rundor för att få det klart. Första rundan kom jag in i när den nästan var slut men på den andra kom jag fram i till ett torn där en alliance var påväg att cappa, så det var bara att vänta och cappa tillbaka. Skönt att ha det avklarat!

1 kommentar:

Edholm sa...

Grattis! Är dock galet avundsjuk :(

Skicka en kommentar