CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 15 maj 2012

Diablo 3

Här är min lilla wizard som jag kommer spendera de kommande dagarna med! Är bara level 19 än så länge men har haft skitkul! Spelar med min kompis Phille och hans kompisar, tog ett tag att komma in igårnatt men spelade till 4 innan vi tog ett break för att sova. Nu har vi break igen eftersom en i gruppen skulle iväg en sväng :) vi skyndar långsamt helt enkelt, haha! Gör inte mig så mycket eftersom jag hade 0 förväntningar på detta spel från början och är nöjd så länge det är roligt ;)

5 kommentarer:

Esset / Phille sa...

Tss vi är inte långsamma!

Steph sa...

Just nu går det väldigt fort när Nisse inte är här och du äter chips... ;)

Edholm sa...

Galet nice! Tror nog jag ska köpa det, kommer isf börja lira imorgon!

Steph sa...

Låter bra det :D

Azielix sa...

thought it was boring and far to easy at first but now i'm in inferno seems abit more intresting :) Sucks how your supposed to be a tank yet mobs 3 shot you :/

Skicka en kommentar