CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 8 maj 2012

Klar med Komvux!

En favorit som äntligen är tillbaka
Nu var det ett tag sedan jag skrev här, igen. Blir lätt så, framförallt eftersom det inte händer så mycket nu plus att jag varit upptagen med skolan. Hur som helst blev mitt sista betyg satt igår. Var iväg och skrev prov förra onsdagen som gick superbra och insändningsuppgiften gick minst lika bra vilket betyder att jag äntligen är helt och hållet klar med Komvux och de betyg som släpat sedan gymnasiet. Helt underbart! Lite mindre än ett år tog det att bli färdig :)

Så vad händer nu? Har sökt till högskola men inte så många olika utbildningar och räknar inte med att jag kommer in, så planen annars är att försöka leta jobb så att jag kommer iväg från den stad jag bor i nu. Vi får se helt enkelt!

För övrigt är jag mycket mer aktiv på instagram (Cidien) och twitter (Cidienz) för er som använder någon av dem. Jag är smått beroende av min iPhone och just därför blir det mycket lättare att uppdatera apparna än att skriva blogginlägg, haha.

9 kommentarer:

Tyranni/Jessica sa...

Svar: Tack så jättemycket! :D Daprex sa att de kunde skicka dem med posten också(då från Bromma och inte från webb-lagret), men jag är lite nojig och ville helst hämta dem själv. De kan säkert skicka den sista till dig om du frågar. :)

Tyranni/Jessica sa...

Svar: Va bra! Hoppas att den finns kvar och att de kan skicka den. :D Frosty är ju nästan för söt för att inte ha. ^^

Beckychu sa...

Åh! Grattis! ^_^ Måste vara skönt att äntligen vara klar. ^^

Steph sa...

Tack! Det är helt underbart :D

Piranah sa...

Grattis! Det gjorde du bra!

Steph sa...

Tack! :D

Sara ~ Candis sa...

SV. Haha ser det :D men jag tyckte dock den var godare förra gången, vet inte om de var mer jordgubbar i då?!

Erik sa...

Stockholm here you come?!!

Steph sa...

Mm asap! :)

Skicka en kommentar