CIDIEN - OUTLAND EU

fredag 15 juni 2012

Beta: Arcane Familiar

Jaha, tänkte vara lite smart och levla om från 85 på MoP-betan, så jag kopierade över Cidien igen. Blev ju inte riktigt som jag tänkt mig eftersom jag blev 86 automatiskt, men det får fungera ändå! Saker och ting verkar fungera betydligt bättre sedan sist jag körde, då var det extremt många buggs med quester och jag kunde inte heller använda några mounts vilket var skapligt irriterande. Fungerar som det ska än så länge i alla fall :)

Testade såklart glyphen för att kunna göra en liten familiar och tycker att arcane familiar är sötast! Passar väldigt bra in med min nya tiger :) För er som inte gillar att se spectral tigers ursäktar jag i förväg för det lär bli en hel del bilder framöver, jag är kär!
På tal om familiar då så tycker jag att det är en kul idé - även om man lär tröttna ganska snabbt på dem. De fyller ju egentligen ingen större funktion och jag kan tycka att det är lite tråkigt med gamla modeller som man sett flera gånger, men jag ska inte klaga! Har förresten gjort en till kategori eller etikett som det heter i bloggen: Beta/PTR. Ska försöka ta mig tid och tagga lite gamla inlägg där senare också.

2 kommentarer:

Piranah sa...

Kan man ogilla spectral tigers? D:

Jag får se om jag får något sug efter WoW igen snart så jag kan köra lite beta också :)

Steph sa...

Nej, tror inte det, men man vet aldrig ;)

Jo det där går i vågor för mig iaf, oftast är jag inte sugen alls. Haha!

Skicka en kommentar