CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 31 maj 2009

Stockhooolm

Är i Stockholm hos mannen, som är och jobbar just nu... synd att jag inte spelar wow längre, hade jag haft lite mer att göra! Men jag överlever :)
Så jävla underbart väder ute, ska bli så skönt när jag slutar äta penicillin så att jag kan börja sola igen. Om det är såhär nästa helg tänker jag pressa.

Igår var vi på bio, Änglar och Demoner :) mysfilm, bättre än Da Vinci-koden med, gillade den :)
Ahh ska stanna här tills på tisdag, för då är det något superkul möte med skolan och sådär.
Nu ska jag glo på Vänner och läsa bloggar, puss :)

6 kommentarer:

Per sa...

Snart hemma frugan! Jobbet dödar mig :(

madde sa...

men hallå, e du i sthlm? ;o

Steph sa...

Aa, e jag typ varannan helg eller så numera

Pappa sa...

Det är tyst och tomt i Arboga

Phille sa...

Steph välkommen till livet utan wow, funkar det fint för dig eller?

Steph sa...

Pappzen: Kommer hem imorgon och gör Arboga osäkert igen

Philllllzon: Det funkar fiiint, ganska befriande faktiskt, även om jag saknar bra raids :)

Skicka en kommentar