CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 1 juni 2009

1:a Juni

Första juni idag, vilket innebär att det är alldeles för många skoldagar kvar till sommarlovet. Av någon otroligt dålig anledning får vi inte lov förrän den 12:e (obs, 10:e efter rättning av bästaste fridz), känner jag mig själv rätt så kommer jag absolut inte orka gå så länge med tanke på att alla i min vänskapskrets utöver JB verkar få lov 4-5:e något såntdär.
Plågsamt är det.
Min skollust ligger ju redan på 0, eller snarare minus 99999999999999999osv.

Jag vill ha pengar, behöver ny foundation, lite fräscha linnen och shorts till sommaren, ny bikini och gärna ett par ljusa jeansleggins. För att inte tala om ny hårfärg som jag är i megabehov av, och kanske ny hårförlängning. Får se om jag står ut med att vara utan eller inte, hoppas det :)
Aja hoppas pappa kan vara snäll och låna ut lite, så får jag och Per måla staket i sommar. (läs: Per målar, jag solar)

Ah just det, Per är och jobbar :( kommer hem rätt sent idag, vid sju? Men vi hann iallafall äta frukost tillsammans eftersom han inte stack så tidigt.

Underbart väder idag, är glad över att min sista pencillin-tablett blir vid lunch idag, sen är jag friiiiiiii :)

Hoppas någon orkade läsa denna wall of text, cheers! (P.s: Sola lite åt mig)

8 kommentarer:

frippe sa...

Jag läste! Och självklart måste du komma! Det är soft nu ju:D vi slutar 10e btw! :D studenten är 12e...

Esset / Phille sa...

Fattar inte hur jag läste allt men kommer inte ihåg vad jag läste. Läskigt.

Steph sa...

Ahhh 2 dagar mindre iaf, skönt!

frippe sa...

Ja, men det löser sig! Det är matten som är jobbig bara :) Du måste ta tag i det så du är med oss i höst! :D

frippe sa...

ja, matten är ju inte obligatorisk.. Vad har du kvar i idrott då? friluftsliv va? för isåfall ordnar vi en picknick :D

Erik sa...

jag har stekt väldigt mycket i solen i gbg, bonde bränna osv!

YouRipMyHeart sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
PILLY sa...

STELF! nu har du väl ändå glömt bort din vänskapskrets i arboga som går ut den 12:e? :o btw, jag orkade läsa! yayme

Skicka en kommentar