CIDIEN - OUTLAND EU

fredag 25 december 2009

Julpets!

Julklapparna i WoW gav mig ytterligare två pets som jag varit på jakt efter ett tag, har inte legat några uppe på AH och förra året hade jag ingen tur, men nu fick jag dem på druiden och paladinen, så var ju bara att skicka över till Cidien :) Winter's little Helper, pet nr. 105 och Winter Reindeer, pet nr. 106!

För övrigt mår jag inte bra alls, är riktigt förkyld och kan inte sova. Usch, hoppas det blir bättre snart, är inte kul alls :( hoppas verkligen det vänder snart.

4 kommentarer:

Sara sa...

SV. God Fortsättning :D <3

Perry sa...

Trist att du är så sjuk, vill bara komma och ta hand om dig, jag kommer den 26:e! Du borde sova lite efter vi spelat denna HC! Älskar dig och hoppas du hade en bra jul ändå trots att du var sjuk!

PUSS

Piranah sa...

Jag ska få en corehound pup i julklapp :D

Steph sa...

Ses imorgon Per :)

Piranah: Aha, själv är jag inte riktigt säker på att jag vågar fixa mitt konto så, tänk om det blir krångel med dosan/mobilen (vad man nu använder sig av) :(

Skicka en kommentar