CIDIEN - OUTLAND EU

lördag 26 december 2009

Mumintrollet!


Måste bara visa de söta muminmuggarna som jag köpte i julklapp till mamma&pappa, de samlar på dem och jag själv tycker också de är helt underbara så det var en ganska självklar julklapp! Gillar speciellt säsongsmuggen för julen 2009! (Den till höger) Det är alltså samma mugg fast från olika sidor.
Till Per köpte jag en ipod för de som undrar :)

Själv fick jag bland annat en mobiltelefon, g9 logitech gamingmus (har ju snott pappas ända fram tills nu), en massa böcker, filmer, skivor, pengar, armband, presentkort etc etc. ja, jag måste verkligen ha varit snäll i år ^-^ perfekta julklappar! Såhär ser min nya älskling ut:

Anade nog lite att jag skulle få en mobil i julklapp eftersom pappa frågade ut mig om vad för sorts mobil jag ville ha, för någon månad sedan, haha.

3 kommentarer:

Esset / Phille sa...

:D Är det fel att jag har en likadan mobil som du?

Erik sa...

Nice julklappar!

Dixi Wonderland sa...

Svar: jaa den va sjukt grym :D

Skicka en kommentar