CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 28 januari 2010

Halls of Reflection x4

Jag och Per har just fått Halls of Reflection fyra gånger i rad nu, känns lite skrattretande faktiskt. Tror inte att spelet vill att jag ska ha fler mounts helt enkelt!
Dagens raid gick i alla fall hyfsat snabbt och smidigt, clearade alla bossar i ICC utom då Putricide och Blood Queen som vi sparar till en mer laggfri kväll, som vanligt. Därefter använde vi den sista tiden åt att cleara fram till Twins i ToGC25, längre hann vi inte. NÅGON behövde starta om sin dator och krångla. Denna någon var tyvärr jag. Har haft jätteproblem med lagg på senaste tiden och idag var det som värst, mycket irriterande, men det gick bra ändå, förutom att jag blev irriterad då! Haha.

14 kommentarer:

Perry sa...

Ja dåligt av dig att starta om datorn! Vi fick ju vänta såååååå länge! Hoppas vi tar ner Blood Queen denna vecka och även får lite tid över till Ulduar HM's, skulle vara skönt att bränna igenom dem snabbt

Steph sa...

Haha erkänner att jag var tvungen att kolla curse client mellan att jag kom in på vent, för att se om det kanske var ett icke uppdaterat addon som spökade :D

Humpuff sa...

Haha jag var ju tvungen och dra in på min Pally och fixa mats medans Steph var offline fast jag fick aldrig matsen pga att mailbox buggade hela tiden :O Blir så lack på mailboxen i WoW ibland, men det var helt okej run idag! Inget /autorun på mig idag inte ^^

Steph sa...

Haha, inga wastade tries denna vecka alltså - än! ;)

martin sa...

nicenice !

Camilla sa...

Åh. Tack Steeeeph! :D

Piranah sa...

Man får nästan alltid samma T_T

frippe sa...

sv: bra, när har du tid att ses då? :D

Madde sa...

sv: Aw, jag har inte varit inne på msn så mycket senaste tiden. Men jag har ju bytt adress för ett tag sen, men det tror jag att du vet ;o

Piranah sa...

Jag lyckades få Oculus idag! Fast inget mount :(

Gabriella sa...

sv; åh :DD vi har n boxertjej med! dom är också jävligt söta!

Wowaholic sa...

Kanon blogg. Var massor av kul läsning. Jag får alltid CoS som random. 35 besök har det blivit än så länge haha.

Mjauki sa...

Jag har också fått massa lagg på senaste tiden, jag undrar om dom har problem med dom. Hoppas det löser sig med lagget iallafall^^

Steph sa...

Haha på Outland är det alltid lite lagg, mer eller mindre. Men det jag skrev om här är att jag haft problem med datorlagg, utöver blizzards egna härliga lagg, haha, superkombo.

Skicka en kommentar