CIDIEN - OUTLAND EU

onsdag 27 januari 2010

Random dungeon...

Snöstorm ute idag, snö är mysigt men känner att det börjar bli lite för mycket av det goda, vill hellre ha vår och värme, trött på att frysa. Men än så länge är det ju bara januari.
Försöker få Oculus genom random dungeon, går som vanligt inget vidare. Har hållt på några timmar nu, ingen Oculus... vet inte när jag fick Oculus senast, några veckor sedan? När man väl får den har ju inte draken någon lust att dyka upp heller, tyvärr!

Är som vanligt trött som bara den, men för första gången på tre dagar lyckades jag sova mer än två timmar i alla fall, yay.

6 kommentarer:

Merc sa...

Javisst :'DD

Piranah sa...

Jag har aldrig fått oculus som random. Jag får alltid AN, DTK, HoS, HoL, VH :P Haha.

Steph sa...

Jag får alltid de nya, CoT och OK :(

Humpuff sa...

Jag har fått Draken 3ggr på min Warlock men aldrig på min paladin ;( Occu är dumt!

Steph sa...

Haha var glad att du har den på en char iaf!

Merc sa...

Alltid till att det är bäst, right? :o

Skicka en kommentar