CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 3 januari 2010

Lugnet före stormen

Dricker kaffe och lyssnar på Blue Foundation - Eyes on Fire, en av mina absoluta favoritlåtar, den är så fin. (Namnlänk!)
Vad som händer idag har jag ingen aning om, ska väl njuta av mina sista dagar, lugnet före stormen. Snart är det skola igen, praktik i två månader, vilket innebär att jag ska ta tag i alla mina rester från tvåan och trean, helst ska alla bli klara. Om jag ska lyckas med det blir det verkligen väldigt mycket mindre dator för min del. Jag hoppas och tror att jag kan klara det, behöver väl bara peppa mig själv tillräckligt, men vafan, jag vill ju ta studenten!

11 kommentarer:

Christoffer sa...

Du klarar det :) Hoppas bara jag klarar det också! :p

Steph sa...

Måste bara skaffa lite mer självdisciplin! Ja det gör du nog, och om jag kan klara det så kan alla det! ;)

FOTOGRAF JOSEFINE NYBERG sa...

sv: Tack!

hanna sa...

you can do it! :D

Steph sa...

Jag hoppas det Hanna!

Perry sa...

Emo lååååt! Fixa skolan nue! Så får du nått fint i present!

Melinda sa...

Sv; ja jag älskar snö!! Det allra bästa är att åka slalom! så jäkla kul :D

Erik sa...

Du kan klara det mamma katt :D

Haha Hanna=Moodi?

Karin sa...

Du klarar det gumman ! :) saknar dig :(

MATHILDA | foto. mode. vardag sa...

Skönt att bara ta det lugnt :)

SV: Jaaa, jättesöt!

San sa...

Åh, jag känner igen det där så sjukt mycket, men med mycket pepp från nära och kära klarar du det fint :) Lycka till!

Skicka en kommentar