CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 4 januari 2010

Slingor!

Sådärja. Har just varit hos frisören och slängt i lite slingor, den här gången blev det mycket större skillnad än sist och nu börjar det verkligen bli ljusare.
Färgade alltså mörkbrunt sista gången i höstas och sedan dess har jag bara låtit det vara förutom för ett par månader sedan då jag hade i lite slingor som dock inte gjorde så stor skillnad. Nu ska jag låta det vara i ett par månader igen, så blir det väl mer slingor senare :) Så till sommaren eller så är jag nog blond igen, dock inte så vitblond som jag var innan jag färgade det mörkbrunt (gosh vad det slet på håret, men det är en annan historia!) utan mer åt min naturliga hårfärg.

16.39 kommer Per med tåget från Stockholm, nu är det dags för lite bloggläsande följt av fika, och raid ikväll, cheers!

8 kommentarer:

martin sa...

Ditt blonda hår <3 ;O

Steph sa...

Haha ah du saknar det!

shibby sa...

sv; haha ja jag förstår inte heller varför folk ska hålla på men det roar mig faktiskt, så dom ger mig mer ett gott skratt istället för tårar haha ;P

Carita sa...

svar: åh tack så hemskt mycket rara du, det värmer! puss

emma sa...

sv; tack så mkt:) åå vill ochså börja spela wow, men det verkar så kompliserat-.-

Erik sa...

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ NU KOMMER NI VA OSOCIALA MED MIG IGEN :(

Linn sa...

Sv; Precis :)

Caroline Dahlén sa...

svar: tack så mkt, jätte kul att du började bevaka den :)

Skicka en kommentar