CIDIEN - OUTLAND EU

lördag 27 februari 2010

Mer shopping!

Är i Stockholm igen hos Per, har i vanlig ordning sett till att spendera lite pengar på kläder, närmare bestämt: en kjol, en skjorta, en tröja och ett par jeans! Har som vanligt ingen kamera med mig så tyvärr inga bilder!
Måste dock gnälla över hur svårt det är att hitta saker i min storlek, ska ha riktig tur för att hitta snygga grejer i storlek 34, har jag tur finns det någon 36a som faktiskt passar... men oftast blir det ju inte lika snyggt och ofta är båda de storlekarna lika utplockade. Gått miste om så mycket snyggt bara för att det inte finns i min storlek, så tråkigt :(

Mannen kollar på fotboll nu, åt alldeles nyss otroligt god mat och snart är det dags för lite mys framför Melodifestivalen!

3 kommentarer:

Esset / Phille sa...

Ministeph xD

Natalie sa...

Du får fota dem sen! :D Jag ska åka och kolla kläder i veckan, måste verkligen ha nytt. Har runt 1400 att spendera efter min födelsedag haha, så det är ju nice. Lite tråkigt att jeans ska vara så jävla dyra bara, speciellt nu när jag behöver (betoning på behöver) både det, tröjor, och pengar till min middag på lördag. Menmen, det löser väl sig!

fanny sa...

sv; tacktack :))

Skicka en kommentar