CIDIEN - OUTLAND EU

fredag 26 februari 2010

En såndär jävla lista

Gjorde en liten lista eftersom jag är så uttråkad och börjar tröttna lite på att farma hc's på locken... fast plockade bort första delen eftersom det blir så JÄVLA långt och ingen ändå orkar läsa!

UTSEENDE

1. Hur lång är du? 162 cm något sånt
2. Hur mycket väger du? Ingen aning!
3. Hårfärg och frisyr? Slingat f.d mörkbrunt hår, skulle väl kalla det mer ljusbrunt med slingor nu kanske... ska bli ännu ljusare!
4. Ögonfärg? Grön/gul
5. Mest nöjd med? Är inte en speciellt nöjd person, inte när det kommer till utseendet iaf, men får väl kanske säga ögonen.
6. Minst nöjd med? MYCKET, vill inte ens gå in på det, ska bli mer positiv!
7. Glasögon? Nej, inte linser heller
8. Har du några piercingar/tatueringar? Naveln, och så öronen om det nu räknas, har haft i läppen med!

FAVORITER
1. Filmer? Ååh, så många. Sagan om Ringen, Twilight, HP (fangirl!!), alltså allt mysigt magiskt och fantastiskt... och så en massa annat med.
2. Låtar? Blue Foundation - Eyes on Fire, allt med Bob Marley i princip och nej, finns för många för att räkna upp.
3. Årstider? Sommar
4. Mat/dryck? Utan tvekan grillat kött när det kommer till mat, dryck vet jag inte riktigt
5. Djur? Hund, och isbjörn
6. Färg? Alla! Beror ju på vad det gäller liksom
7. Parfym? Ingen speciell
9. Ämne i skolan? Kan man gilla ämnen i skolan?
10. Sysselsättning? Gosa med Per!

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Stort skulle jag väl säga, 30 kvm, lite för stort.
2. Vilken färg på tapeterna? Typ någon kall rosa färg, ska målas om till vitt så det passar fondväggen bättre
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Vitt, grått
4. Vad vill du ändra där inne? Fixa väggarna, fixa klart min walk-in-closet och kanske byta golv
5. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? Mm, fast min fina tv gick sönder så har en tatt-tv nu :(
b) Video/dvd? Har faktiskt båda, fast inga VHS filmer längre :D
c) Dator? SJÄLVKLART, tre stycken faktiskt
d) Stereo? Ja
e) Telefon? Nej den tog jag bort eftersom jag ändå aldrig orkar svara i telefonen, mobilen räcker!
6. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Just nu ett massivt lager snö...
7. Vad gör du oftast i ditt rum? Nördar!
8. Favoritpryl i rummet? Datorn, alltid.

9 kommentarer:

Humpuff sa...

Rolig lista!! Men ofta du har så stort rum ! ;> fuusk!

Steph sa...

Haha men alltså, det är liksom för stort, svårt att göra mysigt!

Esset / Phille sa...

e) Telefon? Nej den tog jag bort eftersom jag ändå aldrig orkar svara i telefonen, mobilen räcker!

Som att du ens svarar i den.

Merc sa...

En röst på blont! :) tackar! Gör du? Kan jag förstå och det är det jag är rädd att jag kommer göra om jag färgar det :< ..

Steph sa...

Haha men Phille, du ringer konstiga tider...

shibby sa...

sv; hehe, ja jag är ju iofs dps även min pojkvän, min bror är tank xD dom har väl dock lite mer erfarenhet än mig och bättre gear, har varit lite slapp nu den senaste tiden xD

Esset / Phille sa...

Ja konstiga personer ringer konstiga tider.

Karolina sa...

sv: tack! :}

Pappsen sa...

Rummet är faktiskt 32 kvadrat. Exakt !

Skicka en kommentar