CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 25 februari 2010

Smycken...

Ja, jag tycker nog allt att någon kan sponsra mig med lite pengar så jag kan inhandla lite smycken till min navelpiercing, själv är jag ju inte sådär fruktansvärt rik. Hehe Per, känner du dig manad? ;)

Idag är jag ganska trött, har väl inte sovit tillräckligt antar jag. Får lägga mig tidigt ikväll, ser ändå inte ut att bli någon raid då det saknas mycket folk. Buhu. Vart av igår i alla fall, äntligen droppade mina Plague Scientist's Boots, fortfarande ingen trinket dock. Vi har bara sett en sådan droppa, och då blev det roll eftersom jag och en lock hade samma dkp.. jag förlorade som vanligt, haha.

7 kommentarer:

West Side props sa...

den längst till vänster, nigga dont bless.

shibby sa...

Tänkte kolla vad ni söker till erat guild, då jag min bror och pojkvän funderar lite på att byta server och hitta något roligt nice guild att spela med :)

Merc sa...

Tack gumman, ska jag (': <3

Merc sa...

Minst sagt :z

Humpuff sa...

Hjäärtat ska det ju vara!! Fina smycken!! Jaaa jag har slackat med raidandet ;( men det är inte Humpys fel ju! Liten skit håla man bor i samt blivit ägd av SJ, kom inte hem ifrån sthlm ;(

Anonym sa...

Fy fan för den till vänster den rosa av dom 3 till höger! CLEARLY HUNTER LOOT! :D

Piranah sa...

Jag förlorar också alltid på rolls T_T

Skicka en kommentar