CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 22 mars 2010

Ny blogg!


Det var ett tag sedan jag skrev här, denna blogg får vila lite ett tag tror jag, tills jag börjar spela igen eller har något annat bra att skriva om!
Har för tillfället en annan blogg som inte är så wowrelaterad även om det kan dyka upp lite spel i den med... om någon vill ha den så släng iväg en kommentar här bara med någon mail eller så, så skickar jag.

Och ge inte upp hoppet om denna blogg då som sagt, en dag kommer jag väl tillbaka, men inte idag!

6 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill ha den (:
planecrashdreams@live.se

Anonym sa...

Varför inte bara skriva den här? :)

Steph sa...

För att jag vill ha bättre koll på vilka som läser...

Madde sa...

jag vill ha! ;o <3

Carrou & the bird sa...

Jag vill ha! :D Kram

Steph sa...

Hihi men jag bytte ju tillbaka hit igen ! :D

Skicka en kommentar