CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 15 mars 2010

Var e VargeN disbandar!




Nu är det slut på Var e VargeN. Vi har haft otroliga bortfall av aktiva members och ersättarna vi har fått in har aldrig riktigt hållit måttet vilket inte direkt fört oss framåt, vi har även förlorat mer än vad vi kunnat ta in vilket lett till ett antal inställda raids och framförallt till att stämningen blivit sämre i guildet. Så idag valde vi officers alltså att lägga ner guildet. Vilket även innebär att jag slutar spela för att istället satsa på skolan, på senaste tiden har mitt spelsug försvunnit helt och därför tänker jag inte söka någonting nytt. Cheers till alla fina Vargar, kommer sakna er! Vad som händer med denna blogg vet jag inte, men tack till alla som läst i alla fall!

Imperiet - Var e VargeN

10 kommentarer:

Distrex the superawsomepala sa...

tragist

Steph sa...

mjo :/

Esset / Phille sa...

Fest =PpPpPpPpPp

Piranah sa...

Vad tråkigt att ni disbandar. Om du vill börja spela igen så kan du ju alltid söka till mitt guild ^^

Steph sa...

Tack men nej tack, om jag mot förmodan skulle köra skulle jag stanna på Outland (blir eventuellt lite 10man), men har ingen spellust kvar längre ;(

erik sa...

Oooh :/

Kimsalabim sa...

Synd :/

Fell sa...

:(((

Qonos sa...

:( lycka till med studierna, och meddela mig igen när du (inte om utan när) börjar blogga igen. :)

Lovisa sa...

Det är otroligt tråkigt när ens guild disbandar, guilden jag var med i nu har oxå precis disbandat :(
Men lycka till med studierna, man får ju försöka se det positivt :)

Skicka en kommentar