CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 15 juli 2010

Cataclysm Beta: Ascendant's Cirkle & The Throne of Flame

Här befinner jag mig lite just nu för att questa, regnet öser ner ute, då är det ju okej att levla lite. Går ju väldigt trögt framåt för mig, jag har aldrig tid att spela och när jag gör det flyger jag runt och kollar på saker hellre än att questa, haha. Fast måste säga att de flesta questerna jag gjort hittils är roliga! Mycket nya grejer, inte bara springa ut och döda x antal mobs. Härligt Blizzard!

5 kommentarer:

Gworf sa...

Coolt place

Steph sa...

Mycket!

Anonym sa...

vart är det där?

Esset / Phille sa...

Ragnaros slott, och det är visst kul att springa runt att döda saker i quest.

Steph sa...

Haha ja ibland ja, men det blir ju lätt lite enformigt. Jag gillar att rädda smådjur! ;)

Skicka en kommentar