CIDIEN - OUTLAND EU

fredag 16 juli 2010

Cataclysm Beta: Vashj'ir

I vanliga fall brukar jag avsky quester som ska utföras under vatten, men Vashj'ir är inte samma sak. Dels har man konstant en buff som ger möjlighet att andas under vatten samt snabbare swim speed och efter en stunds questande fick jag ett 280% mount att använda under vattnet. Det är riktigt fint i vattenvärlden med, gillar alla färgglada fiskar!

Ska inte slösa bort denna soliga dag framför datorn dock, nu ska jag städa min stuga och sen blir det ut i solen! För de som är intresserade är jag lvl 82 i betan, levlandet är smärtfritt, questerna är, som jag nämnt tidigare, ganska roliga!

6 kommentarer:

Madde sa...

sv: haha skulle jag ha pengar så skulle jag starta en egen salong, så jag måste ragga upp någon rik snubbe nu ;)

Steph sa...

haha ja, du får fixa en sugardaddy!

Linda sa...

Tack snälla du =)

Gworf sa...

vilket kewlt ställe ;D

Mr. Edencleave sa...

fett som fan ju :D

Steph sa...

aye! läckert :D

Skicka en kommentar