CIDIEN - OUTLAND EU

onsdag 1 december 2010

Cooking dailies



Detta lilla oansenliga achievement fick jag idag, men det var väl inte det jag egentligen ville säga utan snarare: ni som inte gör de nya cooking&fishing dailies ännu, gör det! Speciellt ni som inte har full skill i fishing eller cooking, då varje daily ger en skillup. Vad gäller cookingdailyn kan det ju vara bra att redan nu bygga upp ett förråd av chef awards, speciellt om man som jag ofta brukar bidra med feasts och liknande, haha.

Questerna är varken svåra eller direkt tidskrävande, det enda jobbiga är om många gör dem samtidigt och det gäller då främst cooking. Skönt att man inte behöver sticka iväg hur långt som helst för en daily (syftar då på den ursprungliga Disarmed! bland annat).

5 kommentarer:

Martin sa...

fifan, måste man börja med sånt också :'<

Edholm sa...

Alltså. Det känns verkligen som Blizzard har börjat tänka lite för en gångs skull (i och med denna patch), inte längre måste man springa runt som en idiot överallt. Sjukt värt verkar det. Kanske ett sätt att locka tillbaka folk som lessnade på detta tidigare problem? Mycket nice i alla fall. :)
Lycka till att mata upp ett lager inför Cata! :)

Piranah sa...

Jag borde.. men jag orkar inte. suck. hur ska jag bli motiverad!? ;P

Steph sa...

Martin: Måste och måste! ;) men bra sätt att skilla på om inte annat!

Edholm: Ja, verkligen! Tycker att det är fantastiskt bra, vem tycker om att flyga hundra mil för att fiska upp en trasig arm? ;) det var det som var så kul med att göra om alla quests igen, de var så mycket enklare och roligare när man slapp det där onödiga! Tack! :)

Piranah: Jag får överföra lite motivation till dig! Men egentligen är det ju ingen stress, jag vill väl mest sysselsätta mig med någonting, haha!

Kadaf sa...

Åh måste också fixa Cooking, otaggad :x

Skicka en kommentar