CIDIEN - OUTLAND EU

onsdag 1 december 2010

Ni som inte gillar att läsa mer om pets/mounts får väl titta bort! ;)

Imorse kom min lilla Moonkin Hatchling fram, till sist. Köpte honom redan på eftermiddagen igår men statusen stod stilla på "queued" hela natten (hur lång tid kan det ta att skicka iväg lite pixlar?). Skönt att han är framme nu i alla fall! Lyckades få en bild där han gör en av sina animationer, planterar blommor, haha! Pet nr. 124.

Igår blev jag klar med alla questachieves, igen. Nu finns det inte så mycket att göra för mig fram till Cataclysm, tur att det är mindre än en vecka kvar nu. Har fortfarande achieve kvar att göra i Ashenvale och Blasted Lands men de verkar ju inte gå att göra klart för mig just nu.


Update: Såg att infon om Withers var uppdaterad och att petet går att köpa från en vendor (för horde, alliance får genom en quest) i Darkshore (Apothecary Furrows) Så var ju bara att springa dit och köpa, pet nr. 125!

11 kommentarer:

Martin sa...

haha så söt :D

kerri sa...

grattis :)

Steph sa...

Martin: Haha, ja!
Kerri: Tack :D

Kadaf sa...

Grattis, vill också ha den men pallar inte betala rl pengar :x

Steph sa...

Du får väl önska dig i julklapp, hört att du har en snäll storasyster! ;)

Piranah sa...

GRattiiis yo! pixles or gtfo ;)

Tyranni sa...

Jag känner mig lite träffad där faktiskt. ;) hehe, nejdå, gz till din söta moonkin. ^^

Steph sa...

Tacktack!

Kadaf sa...

Haha VI KANSKE VILL läsa om pets och mounts. (Synd att vissa "tjejer" blir avundsjuka för de" hoppas ingen blev träffad, fortsätt som du gör sis!

Friala sa...

Ett tips om du har svårt att hitta eventuella quests eller så. Ladda ner Wowhead Client och ladda upp din profil så kan du enkelt kolla vilka quest du inte har gjort på ett speciellt ställe osv :)

Steph sa...

Problemet i Blasted Lands just nu är att jag vet minst en quest jag skulle kunna ta, men kan inte ta den från questgivern, så någonting har blivit knasigt, får öppna en ticket, haha. Men annars är det ett bra tips ja, tackar! :)

Skicka en kommentar