CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 22 februari 2011

Champion of Fantastic Ten


Fin liten gruppbild med mig och mina favorittanks.

Idag blev jag exalted med min guild och fick på köpet achievement för 50 exalted reputations! Det som varit lite segt är att jag blev cappad för tidigt de första veckorna, flera i guilden låg långt före mig i rep trots att vi spelade lika mycket, konstigt det där. Vår guild ligger väldigt mycket efter andra guilds när det gäller guildlevlar med, vi är bara level 10, men så är vi bara 39 members också varav över hälften är alts.

4 kommentarer:

Shimal sa...

Grattis, nu är det bara Neffe kvar så har du din lilla fågel, inte samma som Alar men nästan iallfall!

Piranah sa...

Grattis! :) Jag tror jag är revered. Haha.

Marie sa...

Ursh ja de tar verkligen på krafterna. Man offrar mycket men man får väldigt mycket tillbaka också:)
Långdistans har sina för och nackdelar men just nu är det väldigt svårt för mig att se positiva saker med det :)
Hoppas att du och din pojke ändå klarar det! :D

Och jag tycker ni har kommit rätt långt ändå! Är i en guild med....säkert över 100 medlemmar, vi är också bara lvl 10 :D

Steph sa...

Tacktack! :D

Jaa fast jag skulle önska att folk spelade mer, utöver raiddagarna brukar vi bara nå max 25% eller något av daily xp-cap, så det går ju rätt trögt :p bara för folk aldrig gör någonting, haha.

Skicka en kommentar