CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 24 februari 2011

PTR!

MMO-Champion idag:
ZA och ZG kommer tillbaka som 5man instancer, med nya versioner av mountsen! Trevligt tycker jag även om jag egentligen inte är jätteförtjust i återanvändande som det blivit allt mer av på senaste tiden, fast samtidigt kanske man ska vara glad att de blev 5man dungeons så kanske de lägger ner mer tid på kommande raids med NYA bossar? Bara spekulationer förstås.

Är glad att de gör nya varianter av mountsen, frågan är ju bara hur pass olika de kommer vara föregångarna. Själv har jag inte ZA-björnen sedan tidigare men skulle kunna tänka mig att det vore irriterande för de som har den ifall folk kunde komma åt den från vanliga 5man dungeons nu.

Har inte hunnit läsa igenom så mycket ännu och det är ju ganska nytt med, får se hur allt utvecklas på ptr! Den kommande patchen verkar helt klart bli mycket intressant.

7 kommentarer:

Anonym sa...

awsome, vill dock ha 10 man som mighty old days

Piranah sa...

Åhå. Jag älskar ZA <3 Tycker väl sådär om att dom gör gamla instanser "nya"... känns som om de har dålig fantasi :S

Shimal sa...

Vi får se vad det blir för ohyra som flyttar in där. Du verkar också få 10 poäng för din fina gula drake jag gjorde.

Steph sa...

Kjukis: Mhmm hade varit trevligt det med!

Piranah: Ja jag älskar både ZG och ZA jag med! :) men exakt, lite dålig fantasi kanske. Hade gärna sett en sprillans NY troll-raid faktiskt!

Shimal: Haha ja, blir nog spännande!

Códex sa...

Ragnaros has legs! True story.

Steph sa...

Damn ugly xD

Códex sa...

Probebly expect a new pet out as well... RAGNAROS WITH LEGS ONLY 9.95 WHILE STOCKS LAST..

Slack blizzard!

Skicka en kommentar