CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 10 februari 2011

Pebble


Redan när jag prövade på att questa i Deepholm på betan så föll jag för den söta lilla Pebble. När jag senare upptäckte att man kunde få honom som pet var jag helt såld! 10 dailies senare är han min, den lille krabaten. På bilden har jag dock slängt en Pet Biscuit på honom, så det är inte hans verkliga storlek. Pebble blev pet nr. 135.

Gjorde för övrigt ett litet inköp idag mest för att pröva runt lite, Darkmoon Card: Volcano, prislappen hamnade på 16.000 guld, ganska billigt om man jämför vad den kostat tidigare, vilket var ungefär det dubbla. Mycket trevligt!

5 kommentarer:

Piranah sa...

Ah. Gief. Jag vill också ha nice trinket!!

Piranah sa...

och pebble.. haha^^

Steph sa...

Ah men du har väl den fina trinketen från Atramedes iaf? ^^ droppar inga trinkets för oss tyvärr :(

Erik sa...

Haha fin bild! Din char är ju rätt soet!

Steph sa...

Jaa det är hon!

Skicka en kommentar