CIDIEN - OUTLAND EU

onsdag 9 februari 2011

Retarded horse + försvunnen titel


Loggade in till en mindre trevlig upptäckt, min favorittitel the Exalted har försvunnit från mina titlar. Varför? Kriterian för att uppnå titeln har ändrats till att man ska ha 50 exalted reputations, medan jag fick min titel i wotlk, då det krävdes 40. Jag har för närvarande 49 exalted reputations så visst kan jag sätta mig och farma ihop den sista (t.ex. köra Molten Core varje vecka) men jag blir ändå lite besviken, jag har ju faktiskt förtjänat min titel en gång, är det okej att plocka bort den då?

Annars då? Min lilla warrior blev level 20 igår faktiskt, personligt rekord på warrior för mig! Det är hon på bilden ovan alltså, på sin fantastiska glitterponny, dedikerar bilden till Shimal eftersom han verkligen älskar the retarded horse! Vacker? ;)

4 kommentarer:

Piranah sa...

Jo, hörde det på Azeroth Daily. Tycker det är riktigt pissigt att ta bort en titel man redan förtjänat. :(

Steph sa...

Ja verkligen :( visst kan jag förstå att de höjer req för den, men jag uppfyllde ju de kriterier som krävdes i wotlk, borde fått ha kvar den ><

Shimal sa...

Vilken fin häst du har!

Steph sa...

Mycket!

Skicka en kommentar