CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 7 februari 2011

Goblinquinna


Dagens raid blev inställd den med, inte lätt när folk väljer att sluta spela. Tycker det är så jobbigt att så fort vi har folk så försvinner någon, så kommer en ny, varpå någon annan försvinner, samma mönster hela tiden. Hade ju så gärna velat ha en progressraid på Al'akir eftersom jag är rätt övertygad om att han gått ner illa kvickt, inte mycket att göra åt nu dock.

Eftersom jag hade så otroligt tråkigt skapade jag en liten goblin istället, en warrior! En av de få klasser jag inte har på högre level, gjorde ju en på allysidan förut men den kom bara till level 10, är inte speciellt förtjust i att levla alts faktiskt, så blir intressant att se hur långt denna kommer. Trevligt att spela en ras man inte kört förut dock!

7 kommentarer:

Sara ~ Candis sa...

SV. Se den :D

Nymphea sa...

Har försökt göra en söt goblin utan resultat, men du har ju lyckats :D

Steph sa...

Haha ja hon blev ganska gullig!

Tonje sa...

Goblins er så søte. Hahaha :P

Erik sa...

DAMN that's some whacked shit!

Steph sa...

Best goblin EU!

Piranah sa...

Ser nästan ut som min goblin :D

Skicka en kommentar