CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 6 februari 2011

Varning för gnäll!

Surprise, surprise, i onsdags gick raiden riktigt bra och varenda farmboss gick ner fort som bara den i princip, så idag var det bara Throne of the Four Winds (och Nef då förstås) kvar, men som vanligt efter att vi har haft en riktigt bra raid så blir nästa katastrof. Folk som inte dök upp och folk som dog på onödiga saker, blev bara några få tries på Al'akir innan det gavs upp. Så trist.

Hur länge ska vi ha det såhär egentligen? Wtb stabilitet. Tycker mycket om folket i guilden, men det är så tråkigt att det ska bli såhär varje gång. Vi har ju potentialen egentligen, så varför slösa bort tiden?

Nu har jag i alla fall fått gnälla av mig lite, haha, sorry för dessa inlägg! ;) och till er guildies: ta inte illa upp, tror många känner likadant ang. detta!

5 kommentarer:

Humpuff sa...

Helt sjukt faktiskt, tråkigt att det ska bli så här, men men får ta den dag som kommer och så är det tyvärr. :/

Steph sa...

Blir så less, vi skulle ha varit så mycket längre fram i progress om det inte vore för allt jäkla random shit som alltid händer med folk som plötsligt försvinner. Det är så vansinnigt tråkigt att behöva ställa in eller avsluta raids efter knappt en timme.

Piranah sa...

Hade exakt samma i torsdags. :X och förra söndagen. Helt galet. Idag gick det bra iaf :)

Steph sa...

Det är riktigt segt, för vår del skulle jag vilja att vi la till en raid så vi körde fyra i veckan istället för tre, eftersom vi nästan alltid ställer in en, suck!

Linda sa...

SV: Vet :( Det va inte lätt att släppa min söta blood elf, men för hoppningsvis så blir det lite mera raids för mig nu när jag har awesome folk att spela med :3 Men de suger hårt att dem no matter what ska vara alliance ><

Skicka en kommentar