CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 27 mars 2011

Archaeology

Ända sedan Cataclysm kom ut har jag sysselsatt mig en hel del med archaeology (fast inte lika intensivt sedan jag började plugga!) och har då enbart hållt mig till Kalimdor för att få Tol'vir-fragments, har bara testat Outland & Northrend för att få achievement att solva alla olika raser. Detta har lett till att jag gång på gång fått samma commons, varit på samma platser och redan fått alla rares, utom Tol'vir där jag bara fått ringen och Scarab-pendant, vilket jag fick direkt och sedan dess har det inte dykt upp flera. Har inte heller fått alla dwarf-rares, men det finns ju bara en dwarf-digsite i Kalimdor så det är väl kanske inte så konstigt...



Hursomhelst, det började bli riktigt tjatigt och långtråkig
t att bara se samma saker om och om igen, så idag tog jag beslutet att lägga planerna om Tol'vir mount&pet på hyllan en stund för att istället leta rares i Outland & Northrend samt komma framåt på Diggerest som var fast på 75/100. Tog mig två solves så fick jag två nya rares, Headdress of the First Shaman från Orcerna och Arrival of the Naruu från Draenei. Att jag inte började med detta tidigare?! Nu blev archaeology med ens mycket roligare, mountet får vänta lite, nu ska jag hitta nya saker istället ;)

5 kommentarer:

kjuk sa...

låter bra de:P jag borde nog börja med min archaeology med så jag kan få mountet snabare än dig och glida omkring:P

Piranah sa...

Variation är bäst :)

Steph sa...

Utan tvekan! ^^ borde börjat med det tidigare bara så hade jag haft min Professor-titel för längesen, haha :)

Tyranni sa...

Svar: Ja verkligen ^_^ Just Strobe har gått på repeat i timmar vissa perioder, får liksom aldrig nog. :D

Sara ~ Candis sa...

SV. Tack så mycket :D

Skicka en kommentar