CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 27 mars 2011

Mysterious Camel Figurine


Igårmorse hittade jag min andra Mysterious Camel Figurine, den innehöll bara sand precis som den förra, tyvärr! För er som inte vet så spawnar dessa små statyer i Uldum och kan, med lite tur, leda en till rare-eliten Dormus the Camel-Hoarder, som i sin tur droppar Grey Riding Camel. Så har ni tid över och kanske mer tur än mig kan ni ju svänga förbi Uldum och hoppas att ni hittar en liten staty!

Själv har jag för lite tid, skulle behöva dela upp Cidien i minst tre exemplar, ett för archaeology, nästa för att leta efter statyerna och tredje för att rekrytera. Det hade varit något! Just nu blir det inte så mycket utav någonting av det, mest plugg istället. Men det kommer!

2 kommentarer:

Piranah sa...

Hoppas du får den snart iaf :)

Steph sa...

Tack, det hoppas jag med ^^

Skicka en kommentar