CIDIEN - OUTLAND EU

fredag 25 mars 2011

Fredag

Kom nyss hem från skolan, slutar 11 på fredagar, jätteskönt! Har haft en kanondag so far. Började med en engelska redovisning (vi skulle ha fördjupat oss i en engelsspråkig författare) som gick hur bra som helst och på matten fick jag reda på att jag klarat båda prov jag gjort, hur grymt som helst eftersom jag trodde att åtminstone ett av dem blev IG. Matte är ju inte ett av mina starkaste ämnen precis.

Finns en sak på minussidan idag dock, har väldigt ont i halsen och känner mig allmänt frusen, börjar antagligen bli förkyld, fy! Hoppas jag håller mig frisk, för i helgen ska jag förmodligen till Norrtälje.

5 kommentarer:

Martin sa...

härligt med proven :D

Steph sa...

ja, sån jävla lättnad :D

kjuk sa...

de e underbart de:D du klarar ju matten utan problem

Steph sa...

haha jinxa inte!

Piranah sa...

Najs :D

Skicka en kommentar