CIDIEN - OUTLAND EU

onsdag 23 mars 2011

Random heroic


Denna syn möts jag av allt för ofta när det gäller att köra random heroic, det är verkligen helt sjukt hur ofta jag får just Deadmines via randomsystemet. Nästan lite som att de har ökat chansen på att få den enbart för att de flesta inte skulle sätta sin fot där inne om de inte var tvingade. Själv brukar jag allt som oftast bara lämna om jag får den numera, är så pass trött på den så det är värt 30 minuter cd.

Bör tilläggas att jag faktiskt tyckte Deadmines var ganska så rolig från början, har väl helt enkelt tröttnat på den för att man kört den för mycket, påminner mig lite om Oculus i Wrath där jag hade samma känsla, den fick jag också jämt ända tills de införde att man kunde få Blue Drake i den, då lyckades jag nästan aldrig hamna där!

Men det är väl så, finns det en speciell dungeon man inte vill köra så kommer man hamna i den oftare än de andra, haha.

4 kommentarer:

kjuk sa...

jo håller med. De var samma för mig med Oculus när man inte vill ha den får mand en och när man vill ha den så får man den inte. deadmines e värdelös och man får den 99% av gångerna:D

Piranah sa...

Det som är segt med Deadmines är att den är så jävla lång >.<

Steph sa...

Haha ja, tar ju ett halvår!

Sofia/Akrie sa...

jag tycker fortfarande att den är kul. Tänker bara "SUPER MARIO!" när man är förgiftad. :D:D
För lång kan jag dock hålla med om.

Skicka en kommentar