CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 22 mars 2011

Winged Lion


Ett nytt mount kommer till Blizzard Store, Winged Lion! (MMO-Champion)

Råder väl ingen tvekan om att jag kommer att köpa den, dels för att jag älskar mounts men också för att jag tyckte den var riktigt snygg. Många har ifrågasatt valet att köpa Celestial Steed, att det är dyrt etc, samtidigt känner jag många som gör rasbyten/serverbyten/factionchange flera gånger i månaden, är inte det onödiga utgifter med? Tycker att man ska få välja själv vad man lägger sina pengar på! Någon annan som ska köpa det flygande lejonet?

6 kommentarer:

kjuk sa...

go for it, den e trevlig att ha:D

Steph sa...

förhoppningsvis!

Martin sa...

Mounts ska vara nånting du får ingame :(

Tyranni sa...

Kommer antagligen köpa mountet. Valde att inte lägga pengar på "stjärnhästen" då jag tycker att den enda rasen från horde som faktiskt ser bra ut på den är blood elf och har själv ingen så det var inte aktuellt. :P Denna är dock mer allsidig i mina ögon och passar de flesta. ^_^

Steph sa...

Haha ja, det har du rätt i! Fast jag tycker faktiskt att goblin passar ganska så bra på the retarded horse med, Cidz är så nöjd med sin ;) värst måste ju ändå vara tauren, hahaha!

Tyranni sa...

Det är iofs sant, goblins ser faktiskt rätt okej ut på stjärnhästen, men ja... det är svårt att hålla sig för skratt så fort man ser en tauren på den. xD

Skicka en kommentar