CIDIEN - OUTLAND EU

lördag 9 april 2011

Andra alten till 85!


En något mörk bild från Vortex Pinnacle med Kjukisar i bakgrunden som var snäll och tankade en random dungeon åt mig vilket ledde till att locken blev level 85! Började levla för ett par dagar sen, tyckte helt enkelt att det var dags för min andra lilla bloodelf att bli maxlevel hon med, hon var ju trots allt faktiskt skapad före Cidien, fast då var hon en undead!

Vad som händer med henne nu vet jag inte, jag har aldrig fokuserat direkt mycket på mina alts utan spenderar mest tid på Cidien, men vem vet? Det är ju faktiskt riktigt kul att spela warlock! Men först och främst måste guilden repareras klart så vi kan sätta igång med raidandet igen.

2 kommentarer:

kjuk sa...

tjaa de var en trevlig dag idag:D 3 instances och en ring of blood så blev du 85:D. gz igen!! vi får la köra lite alt runs så man kan få lite gear på altsen oxå. men de tar vi när main raidandet e i full rusning^^

Steph sa...

Tack :D ja, måste vara fokus på mains nu!

Skicka en kommentar