CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 7 april 2011

How To Train Your Dragon


Fortsätter med animerat och tittar just nu på How to Train Your Dragon, himla söt den också, framförallt draken, haha! Är sugen på att se ännu mer animerat nu!

Idag har jag och Stefan kört Vortex Pinnacle och Stonecore normal nästan oavbrutet i princip hela dagen, väldigt många runs med andra ord. Vår första Pinnacle droppade mountet i och trots att vi båda + Martin som var med needade så förlorade vi det till något jag förmodar var en alt, men jag hoppas att det var någons main, haha. Surt det där, men bara att fortsätta försöka!

5 kommentarer:

kjuk sa...

ah jo de har vart en lång dag idag kan man säga:D synd bara de men mountet men de kommer en dag nu snart då vi får den:D så kan vi avklara iallafall 1 av instancerna. börjar bli segt med pinnacle dock. stonecore e mer shill

Steph sa...

haha ja verkligen, man är ju lagom trött på framförallt pinnacle! tar längst tid

Piranah sa...

Draken är sjukt söt :D Påminner som fan om min katt. Haha

Steph sa...

haha aaw, den katten vill jag träffa isf, haha :D

Marie sa...

Japp den och också bra, den är min favorit från disney! :D

Skicka en kommentar