CIDIEN - OUTLAND EU

fredag 15 april 2011

Göteborg!

På måndag åker jag för första gången någonsin till Göteborg! Blir spännande :) Det är nämligen så att min kompis Stefan är här och hälsar på i helgen och eftersom hans föräldrar åker bort så tänkte jag hänga med ner och hålla honom sällskap och passa på att se Göteborg också (läs: shoppingutbudet). Har ju hört mycket gott om staden ;) det enda som är lite synd är att tågtiden krockar med våran planerade raid på måndag, problemet är bara att alla andra tider kostar upp till 400 kr mer än vad just den tiden gör, jag hatar SJ lika mycket som jag alltid har gjort! Hur kan priserna variera så mycket?! Nåja, inte mycket att göra åt antar jag.

Hoppas ni har en trevlig helg!

4 kommentarer:

Piranah sa...

amagad! vill du ta en fika? ^^

Azielix sa...

I've hard about that city so much... I keep thinking of gothenburg though from batman hahaha :):)

Steph sa...

pirre: om vi vågar :D

azie: hahah wtf

Azielix sa...

nernernerner ner ner ner ner ner BATMAN hahaha i don't know if you swedish got to watch the really old english batman TV, with the whole POW, WHACK, stuff classic i tell you!

Skicka en kommentar