CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 12 april 2011

Lottolock

Har haft självstudier idag, mest förberett mig inför en redovisning jag har imorgon. Hoppas den går bra!

Utöver det har jag kört igenom några heroics och gjort dailies på locken. Det är skönt att min lock har betydligt mycket mer tur vad gäller heroicdrops än vad Cidien hade i början av Cataclysm, jag fick nästan aldrig några upgrades då, nu är det nästan tvärtom, haha!

Det är ganska trevligt och avkopplande att lalla runt lite på alten, det händer ju inte allt för mycket på magen och just nu är jag uppriktigt sagt trött på archaeology, måste hitta suget igen så jag orkar leta fram mountet och petet, då är det verkligen bra med lite omväxling i form av en alt!

2 kommentarer:

kjuk sa...

alts e awsome ibland. iförsig e din alt oxå en dipps men så som jag könner de är de gött att heala när man tankat för mycket den senaste tiden. sen e de alltid roligt att geara upp i en lugn tackt och inte stressa. din lock börjar vårda sig nu ch bli riktigt bra så snart kan vi säkert pugga tesammans:D eller om man får upp nåra atruns:D

Steph sa...

haha ja jag får tanka lite på kattbjörn eller dra upp warren och tanka ;) mm gearet och dpsen blir successivt bättre nu :D

Skicka en kommentar