CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 28 april 2011

Panther Cub, pet nr. 141 + Guild Herald, pet nr. 142!


Imorse innan jag skulle iväg till skolan hade jag en halvtimme över så jag passade på att skaffa mig det lilla panterpetet ifrån Stranglethorn, en reward ifrån en liten questkedja (startar i Orgrimmar/Stormwind för de som är intresserade)! Väldigt söt tycker jag, gillar verkligen de nya kattpetsen!

Guilden fick även achievement att ha lootat 100.000 guld ifrån creatures, vi är ju en väldigt väldigt liten guild (fortfarande bara level 13) så jag kan ju inte säga att sådana achievements går speciellt fort framåt, men nu fick jag min Guild Herald till slut. Så hittils idag har samlingen av pets nått upp till 142!

2 kommentarer:

kjukisar sa...

du har då en del pets nu cidien. gz<3

Steph sa...

thaanks <3

Skicka en kommentar