CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 28 april 2011

ZG och ZA i ny tappning


Igårkväll fick det bli en liten paus i pluggandet för att testa de två "nya" instancerna, ZG och ZA! Drog ihop fem guildies för att få extra mycket xp och completa guildchallenges och sedan var det bara att köra. Vi hade det väldigt roligt, någon wipe här och där blev det men allt som allt var det inte så svårt. Alltid roligt när det kommer någonting nytt! Testade även att köra lite arcane, måste ju passa på! Rejäl output, som väntat, fast jag tycker ändå fire är bra mycket roligare, får se hur det blir framöver!

Jag fick faktiskt två nya upgrades med, vi raidar inte alls för tillfället, igen, och jag har ju som jag nämnde i ett tidigare inlägg haft otur med head, offhand och wand, nu fick jag i alla fall wand och head, i vad jag kallar budgetvarianter då, haha. Bättre än mina blåa delar, mycket välkommet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar