CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 1 maj 2011

Children's Week: 3 nya pets


Inatt drog ju Children's Week igång igen vilket gjorde det möjligt för mig att skaffa tre nya pets! Började med att fixa Willy eftersom han var den enda som saknades för att jag skulle få mitt achievement. Det fanns även ett nytt pet man kunde välja, Legs, lite synd att han inte räknas till achievement för annars hade jag valt honom. I Orgrimmar valde jag det nya petet, Scooter the Snail, kunde inte låta bli! Och till sist så har de äntligen fixat så man kan skaffa det andra petet ifrån Dalaran (vilket inte gick förra året om man gjort questerna förrförra) så det blev en Curious Wolvar Pup med! Allt som allt har jag nu hamnat på 145 pets!

Riktigt skönt att vara mage när man gör dessa quests, bara kunna teleportera sig överallt och spara in tid, blir inte riktigt lika smidigt när jag ska fixa pets till locken med, haha.

4 kommentarer:

Akrie sa...

PETS! <3 Har "städdag" hemma (mamma har fått fnatt) så jag får fixa mina ikväll. :D

Tonje sa...

Wow! 145 pets! Jeg har bare 64... tstsk. ^-^
Jeg elsker Scooter the Snail! <3 Hihi! :D

Steph sa...

Akrie: Haha, skulle också behöva städa lite!

Tonje: Ja helgrym snigel! ;)

kjuk sa...

ja du nu börjar du hinna ikapp mountsen, de får vi la ta och mecka så du inte har lika många:D

Skicka en kommentar