CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 1 maj 2011

Whale Shark


Hade absolut ingening att göra, så jag, Kjukisar och Phille (på sin warlock alt) bestämde oss för att döda en Whale Shark i Vashj'ir eftersom det ger achieve och ingen av oss prövat på det tidigare. Man kan ju säga att det tog en bra stund, dryga 20 minuters kitande (mycket snyggt skött av Kjukisar!), men valen dog till slut!

Khep på bilden har för övrigt sjöhästen från rare-eliten Poseidus i Vashj'ir, som synes är det absolut ingen skillnad utseendemässigt från de sjöhästar man får genom questerna, lite tråkigt!

2 kommentarer:

kjuk sa...

ja de gjorde vi bra de:D såg inte så mycket när jag kitade eftersom jag var innanför munnen på den hela tiden men dippsen gjorde så den gick ner snabbare än va jag väntat mig tbh:)

Steph sa...

haha alltså det är ju tur att man har invis + att jag lyckades resetta aggro några gånger!

Skicka en kommentar