CIDIEN - OUTLAND EU

onsdag 11 maj 2011

F10 - ny logga och hemsida

Just nu är jag sådär galet sugen på att raida igen. Fantastic Ten har inte varit up and going sedan början av mars, vi körde ju två raids här för ett tag sedan men de gick inte överdrivet bra och sedan dess har vi haft ytterligare förluster (vissa mindre betydande än andra). Många har sagt åt mig att bara ge upp, men det är inte planen, allt går om man vill ;)

Haowoe, en av våra shamaner, har låtit oss ta över hans gamla betalsida på Enjin så att vi numera har en mycket snyggare hemsida än den på wowstead, han har även fixat en fin logga! Grymt, tack! Nu får vi hoppas att den nya sidan lockar fler spelare, haha.

Igår var jag och slingade håret, blev blondare och därmed jättenöjd! Skönt att bli av med utväxten också. Nu ska jag i alla fall göra mig i ordning för snart är det dags för lektioner följt av möte med studievägledaren för att se hur jag ska lägga upp hösten :)

8 kommentarer:

Piranah sa...

snygg sida ^^

Akrie sa...

Vilken fin loggga och sida :D

Erik sa...

Me like dekah!

Martin sa...

Hemsidan är sjukt snygg

Steph sa...

Yes it is :)

Fredrik Palmqvist sa...

Snygg hemsida indeed!
Haowoe har lyckats bra med sin testvideo Imo, kvalitén är bra - youtube är lite tråkig på 720p men det kan man inte göra mycket åt :<

Klokt val av musik, Immidiate music eller two steps from hell funkar Alltid. Det är inte lätt att få PvE bossar intressanta, speciellt inte i en instance som BH, tycker han/hon gjorde bra ifrån sig på den fronten. Lagom inzoomat också! Ser det alltid annars i pve videos att de är så långt ut att man ser nada.

Något han skulle kunna pyssla lite med är Colour corrector och colour curves om han kör med vegas så kan han få ännu skarpare bild. va inte rädd för att flasha till det lite med andra effekter heller! :)

Nu var det kanske inte videon jag tänkt kommentera först och främst men tja.. är man skadad så är man x)

EscapistFred här btw.

Anonym sa...

Snygg sida....snodde den kan man säga :)
Jag såg till att byta vår guildsida till denna (men en lite annan variant), och den blev så mycket bättre och snyggare. Så tack för tipset (äntligen blev det av!).

Steph sa...

Ja Enjin är verkligen kanon =) Haha, varsågod, och lycka till med den nya hemsidan! :)

Skicka en kommentar