CIDIEN - OUTLAND EU

måndag 9 maj 2011

Vitreous Stone Drake

Jag och Kjukisar började ju som sagt köra Stonecore 2man igår och idag efter 28 runs droppade äntligen min Vitreous Stone Drake, och det var väl tur det eftersom vi började bli lagom trötta på Stonecore (eller åtminstone de två första bossarna!). Sammanlagt har vi nog, utan att överdriva, kört omkring 70 runs, men inte sett draken droppa förrän nu. Skönt att ha ytterligare ett farmmount avklarat! Tack Stefan för hjälpen

Tack vare detta är jag nu uppe i 148 mounts,
inte helt illa :)

Som jag nämnt innan var det väldigt enkelt att köra de två första bossarna som prot paladin och mage, vi använde invis (&invispot) för att ta oss förbi trashet i tunneln mellan första och andra bossen. I genomsnitt tog våra runs 6-7~ minuter, det enda som segade ner farmandet var att vi inte kunde köra mer än 5 gånger på raken eftersom det sedan blir cd.

8 kommentarer:

kjuk sa...

ja de var inga problem, gz för draken och hoppas du använder den väl:) sjukt jobbit men nu e pinnacle och stonecore borta ur vägen iallafall. va står här näst på listan?:)

Steph sa...

jadu, vi får väl dra lott ;)

Piranah sa...

GZ! Den ville jag ha som tusan!

Steph sa...

TACK! Ja den är riktigt snygg :D

Edholm sa...

Grattis! Vad har du för mail? Tänkte om man skulle adda dig i WoW :)

Steph sa...

Tackar! Enklast blir om du kommenterar med din mail så låter jag bli att publicera kommentaren och addar dig ^^

Azielix sa...

Gz :)

Steph sa...

Ty!

Skicka en kommentar