CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 24 maj 2011

Mina senaste inköp!

Har skickat efter en hel del kläder (och skorna jag skrev om tidigare) under senaste tiden. Sparade det mesta av mitt studiebidrag under hösten så tyckte att jag kunde unna mig lite nu eftersom skolan gick så bra! Har fått hem allting utom klänningen uppe till höger och är nöjd med varenda sak! Parfymen har jag dock inte köpt själv utan den fick jag igår av mina föräldrar som varit över en sväng till Åland, velat ha den ganska länge så blev jätteglad! Tack

Nu sparar jag resten av pengarna till Göteborg, lär ju vilja shoppa lite där med och förmodligen hitta på annat med :)

6 kommentarer:

kjuk sa...

mycket fina kläder:)

mm de blir nog en hel del i gbg:P

Steph sa...

Ja, fast får försöka spara lite med ;)

Piranah sa...

spara så du har råd med en fika! ;)

Steph sa...

jadå, oroa dig inte :D

Sofia/Akrie sa...

De där skorna är <3 <3 <3

Steph sa...

Jaa, är kär i dem!

Skicka en kommentar