CIDIEN - OUTLAND EU

tisdag 24 maj 2011

This is the tale of Captain Jack Sparrow!

Körde just ett av de värsta Zul'aman runs jag varit med om! Jag spelade på min lock, Kjuk på sin priestalt och så Haowoe på sin warrior. So far so good. Själva problemet var tanks. Inte bara en tank, utan säkert närmare ett tiotal hann cirkulera i våran grupp, den ena sämre än den andra. Helt galet hur dåliga vissa spelare faktiskt är.

När vi till slut dödade sista bossen hade vi tillbringat närmare 2,5 timme inne i ZA, om inte mer. Aldrig mer random tank! Min lilla lock fick i alla fall ett par nya shoulders och ett nytt chest, så någonting gott kom ur det hela ändå. Tur det ;)

Älskar för övrigt Burgy Blackheart's Handsome Hat!

6 kommentarer:

kjuk sa...

den ZA rundan gick mig fan i taken. satan va vissa tanks inte kan spela. men men tillslut fick du ju dina shoulders iallafall så helt värdelöst var de inte:)

Anonym sa...

Wotlk och Cata generationen är rena mardrömmen, och de har mage att klaga över att spelet är för svårt, det sätter allt i perspektiv när man träffar sådana spelare som ni fick dras med. Mardrömsscenario!

Steph sa...

Ja det är horribelt, man tappar hoppet när det gäller pugs, åtminstone jag. Kommer inte köra randomtank någonsin igen, nu får det fan vara guildies om jag ska hänga på!

Mjauki sa...

Vet inte vad som har hänt på senaste tiden men det verkar vara som alla noobs väljer tanks att spela. Jag var med i en grupp med en spirit gearad arms specc warrior som trodda han var tank...suck!

Steph sa...

I heard spirit is good for tanks! ;) Haha jadu, ska man skratta eller gråta?

Anonym sa...

Personligen skulle jag nog gråta och slita av mig håret i ren frustration och passa på att dö lite inombords samtidigt. Jag skyller på CTA Dungeon alternativet.

Skicka en kommentar