CIDIEN - OUTLAND EU

lördag 4 juni 2011

Levling av warrior & sommarvärme

Woah, vilken värme det är ute! Både gårdagen och denna dag har till större delen tillbringats ute i solen för att bättra på brännan, so far går det väldigt bra, haha! Man måste ju passa på när det väl är såhär fint väder, svensk sommar, ni vet.

Under de korta stunder jag spelat har jag faktiskt ägnat lite tid åt min warrior som just nu är level 66. Det går inte speciellt fort framåt, men så gör jag bara 3-4 quests per tillfälle jag spelar med. Levling är inte riktigt det roligaste jag vet, så det får bli när jag känner för det! Tycker i alla fall att hon passar ganska så bra på sitt lejon :)

1 kommentar:

kjuk sa...

Tycker då allt att de rullar på ganska bra på lille warriorn. snart e de northrend för din del

Skicka en kommentar