CIDIEN - OUTLAND EU

söndag 5 juni 2011

Glory of the Raider 10


Igår fick jag äntligen klart mitt gamla Glory of the Raider-achievement. Jag hade två achievements kvar som jag aldrig gjorde klart på 80-tiden: Malygos på under 6 minuter och av någon anledning Four Horsemen-achievet (And they would all go down together). Xerger hade också några achievements kvar i Naxx10 och Stefan hängde med på sin priest, 3man Naxx är för enkelt på 85, haha! Riktigt kul, lite nostalgi sådär, har inte kört Naxx sedan Ulduar släpptes i princip.

För Malygos följde några extra guildies med för att det skulle gå så smidigt som möjligt - och det gjorde det! Blev alltså några achievementpoints rikare igår, får bli 25man varianten nästa!

9 kommentarer:

Piranah sa...

Malygos under 6 minuter tror jag är ett av de få som jag har :) Haha. Gz iaf! Synd att man inte får mount.

Tyranni sa...

Grattis! :D

Steph sa...

Tackar ^^

Tonje sa...

Gratulerer med achievementen! ^_^

Steph sa...

Tack så mycket! :)

SilverPixieFly sa...

Congrats!!!

Annika sa...

Vet ingenting om sådant här... men jag säger grattis i alla fall :D
Tack för besök hos mig.

Fell sa...

gz :)
Jo jag har de senaste recepten med, saknar typ Dirge's Kickin' Chimaerok Chops och nåt från tbc tror ja! får väl vänta till blizzard adderar fler helt enkelt :P

Steph sa...

Tacktack :D

Skicka en kommentar