CIDIEN - OUTLAND EU

onsdag 8 juni 2011

Suttit på ett tåg hela morgonen!

Hej! Är i goa glada Göteborg igen, sitter för tillfället och försöker vänja mig vid Stefans skärm som är 26 tum, har bara en liten 22 hemma så det blir helt klart lite skillnad, framförallt i WoW! Försöker även vänja mig vid hans tangentbord som inte vill skriva vissa bokstäver om man inte riktigt hamrar på dem, något irriterande! Nåja, antar att man vänjer sig :) Stefan skulle iväg till arbetsförmedlingen så jag har lite tid att döda.

Tågresan hit gick bra i alla fall, det enda som störde mig var en tjej som tydligen var tvungen att måla naglarna på tåget, tycker att det är en aning respektlöst men får väl anta att hon hade bråttom och var tvungen till det. Kan ju säga att jag hade huvudvärk till tusen och det blev inte bättre av hennes målande, haha!

7 kommentarer:

Piranah sa...

Göteborg wooh! :)

Steph sa...

Yees! Då får det bli en fika snart :D

Erik sa...

Satana du får ju dra dig till huvudstaden någon gång...

Steph sa...

Det kommer!

Azielix sa...

Couldn't play on anything smaller, without a big screen I get such a headache... + As we all know bigger is better! haha :)

keRR sa...

Sluta spela wow :)

Steph sa...

Ja ibland är det lite lockande gråis!

Skicka en kommentar