CIDIEN - OUTLAND EU

onsdag 29 juni 2011

Littlest Pet Shop

Firelands är här och det allra första jag gjorde var självklart att ta mig till närmaste mailbox och hämta ut de två pets jag fått som reward för 100&125 pet-achieve, dessa tog mig till 150 achievet så jag fick ytterligare en liten kompis, Celestial Dragon! Helt underbar är den lille filuren, han gör akrobatiska konster och är allmänt trevlig att titta på. Väldigt roligt att det äntligen kom nya achievements för samlare, fast det hade förstås varit roligare med en högre siffra så jag hade fått kämpa lite också, detsamma gäller mountachievement som fortfarande inte förnyats.
Har bara hunnit vara inloggad en liten stund och Outland laggar ganska så brutalt för tillfället, jag hoppas att det hinner lugna ner sig till raiddags. Annars får vi hoppas på att folk kan köra imorgon istället.

Nu ska jag bara invänta Kjukisar så blir det lite questande! Har startat legendary-quests redan och den börjar ju lagom epic!

5 kommentarer:

Piranah sa...

ahaaa, dom har lagt till fler? :D sweet! grattis! fan vad draken är söt.

Steph sa...

ja, äntligen! :) tack!

mordurion sa...

grats! :)

Steph sa...

tack :D

kjuk sa...

Får nog fixa lite pets så jag oxå kan få den draken:P den var ball:D

Skicka en kommentar