CIDIEN - OUTLAND EU

torsdag 30 juni 2011

Ny hairstyle


Kilade just iväg till en barbershop för att pröva den nya hårstilen som finns tillgänglig för bloodelves. Jag vet inte riktigt vad jag tycker, den är väldigt snygg FÖRUTOM längst upp på huvudet, där känns den inte helt färdigställd. Det ligger ju bara helt platt och slickat? Samma långa fläta på nightelfs ser lite bättre ut i min mening. Hur som helst så är det lite kul med omväxling och jag kör ju nästan alltid den vanliga tofsen, så det får nog bli flätan ett tag framöver!

5 kommentarer:

Beckychu sa...

Åh, den flätan är så söt. :> Bättre än de nya för night elves och dwarf tex, haha!

Steph sa...

Ja det är den! Fast, de hade gärna fått finslipa den lite, som sagt :p

Sofia/akrie sa...

Fin! Men jag tror den skulle vara ännu finare med lite lugg/snelugg eller liknande :D
Night elves nya ser fördjävliga ut. :(

Steph sa...

Ja! Nånting istället för ett rakt slut vid pannan så hade den varit mycket snyggare, haha! Hmm jag måste nog ta och kolla dem för jag har inte sett dem, haha

Piranah sa...

Borde varit lite lugg och fluffigare!

Skicka en kommentar